الثلاثاء، 10 أبريل 2007

العزاء واجب على كل مدون

توفت إلى رحمة الله جدة المدونة الزميلة شيماء الجيزى
وعلى من يرغب فى العزاء أن يتوجه إلى المدونة

هناك 24 تعليقًا:

Eric Matt يقول...


الذين اذا اصابتهم مصيبة قالوا انا لله و انا اليه راجعون
أولئك عليهم صلوات من ربهم و رحمة وأولئك هم المهتدون

شكرا لك و سأعزيها حالا

تحياتي من ماناساس البلد

أسوور يقول...

جرووم
اشكرك

عبدالله يقول...

شكرا علي اللافته الطيبه دي يا ياسمين
انا عزيتها خلاص

تحياتي

Hannoda يقول...

ربنا يرحمها ويسكنها جنته
إنا لله و انا اليهم راجعون

SomeOne يقول...

دايما سباقة يا ياسمين

وبتفكري في غيرك

تحياتي

reri يقول...

لافته جميله منك يا ياسمين...دايما سباقه بالخير... دمتي بألف خير

سهر الليالى يقول...

شكرا يا ياسمين على اللافته الانسانيه دى

أحمد سلامــة يقول...

البقاء لله وحده
يرحمها ويرحمنا الله
.......
مش قادره تتنازلى عن دورك الانساني الجميل ده
يارب على طول يا ياسمين

الأرمـوطــي يقول...

يا سمين انتى فعلاً انسانة جميلة لانك بتهتمى بكل المدونين ودى لفته انسانية جميلة وانتى الاكتر شعبية بينا وعندك كارزما القيادة انا مش شايف احسن منك يكون رئيس لجمعية او رابطة المدونين لما نعملها ان شاء الله.....مع السلامة

LOJAIN يقول...

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يصبرها و يحسن ختامنا اجمعين

غير معرف يقول...

رحمها الله و اسكنها فسيح جناته
و جزاك الله كل خير عزيزتنا ياسمين

Esmeralda يقول...

انا لله و انا اليه راجعون
لما حد يبتلى المفروض يقول
اللهم اجرنى فى مصيبتى و اخلف لى خيرا منها

ربنا يكرمك

gohayna يقول...

ربنا يكرمك يا ياسمين ويجازيك خير علي طيبه قلبك

الدبور يقول...

البقاء لله

Reemo يقول...

جزاك الله كل خير يا ياسمن
انا عزيت شيماء فعلا
لفته طيبه منك
جزاك الله كل خير

أبو ضحى يقول...

الانسانة ياسمين
انتى من الشخصيات القادرة على انشاء مجتمع كامل و الاهتمام بجميع اركانه، ليس فقط لما قاله القرموطى من انك بتمتلكى كاريزما القيادة لكن لأنك فى الاول و الاخر انسانة جميلة انسانة بجد
اتمنى اقابلك فى اللقاء اللى جاى ان شاء الله

khaled يقول...

شكرا لمشاركتك و عملك الواجب
البقاء لله

كلام لوجيك يقول...

البقاء لله
وربنا يجعلها اخر الاحزان يا رب
اشكرك على لفتتك الكريمة
انا لله وانا اليه راجعون
اسامة سامى

بسمه عبدالباسط يقول...

انا لله وانا اليه راجعون
البقاء لله والدوام لله

غير معرف يقول...

احساسك بغيرك جميل يا ياسمين
لافته انسانيه بتظهر كتير من شخصيتك
جزاكى الله خيرا

YHYيــوســف الـمصـرى يقول...

البقاء لله

hamasat يقول...

جزاك الله كل خير
اللهم ارحم موتانا

شيماء الجيزى يقول...

ياسمين
عزيزتى
اشكرك جدا جدا ...بجد انا مشاعرى مختلطه الآن
لان فعلا لقيت فيكِ الصديقه الى تهتم
وارجو انك تتقبلى شكرى وتحياتى

ShAb 3AdY يقول...

انا لله و انا اليه راجعون

البقاء لله